Nyhetsbrev februari 2022

2022-02-08
Hej Golfvänner! Trots att snön fortfarande faller utanför fönstret vissa dagar och vi upplever stormiga och blåsiga dagar, närmar sig golfsäsongen med stormsteg.

Vad har hänt efter att vi stängde säsongen 2021?

Sponsorkommittén har jobbat mycket aktivt och lyckats öka vår sponsring över den budget man lagt. Det visar att våra sponsorer tycker vi gör ett bra arbete och vill stödja vår verksamhet.

Efter säsongen meddelade Isaberg GK:s Pro att dom inte längre kunde hjälpa oss med juniorträning, grönt kortkurs eller andra kurser. Efter ett intensivt arbete har vi lyckats lösa det hela och inleder ett samarbete med Christopher Svarvar Golf - se bifogad information.

Vi är övertygade att detta samarbete kommer att fungera bra och att vi kan jobba långsiktigt och ge er medlemmar möjlighet att få hjälp för att göra er till bättre golfare.

Redan till påsk finns det möjlighet till lektioner och kurs för grönt kort. Tala om för vänner och bekanta att vi drar igång så vi kan få nya golfare till vår klubb.

Vi kommer succesivt lägga ut information på hemsidan med de erbjudanden som kommer att finnas och hoppas ni tar del av dessa och anmäler er. Det blir lite annorlunda upplägg för Gröntkortkurs vad gäller betalning men det ska säkert fungera bra.