KM 2021

2021-08-15
KM slutspel

Under helgen, lördag och söndag spelades klubbmästerskapet för Lanna GK. Vädret var övervägande bra, men vissa fick en del regn på sig. Klubbmästare i herrklassen blev Petter Gustavsson och i damklassen Terese Mauritson. Vi gratulerar vinnarna och resultatlistan finns på "Min Golf" eller på följande länk: Resultatlista KM 2021

Första dagen ingick också en poängbogeytävling och segrade gjorde Petter Gustavsson på 37 poäng.

Hela resultatlistan kan Ni läsa genom att klicka på "Bilaga" överst i denna text!

På bilden ser Ni Tomas Svensson, tvåa i poängbogeytävlingen, i mitten Petter Gustavsson, segrare i poängbogeytävlingen och tillika klubbmästare. Till höger står Terese Mauritsson, klubbmästare i damklassen!

KM 2021