Klubbmästerskap

2019-08-02
Lördag 10 augusti - söndag 11 augusti spelas KM på Lanna Goflklubb. Hoppas att du vill vara med!

Lördag 10 augusti börjar årets KlubbMästerskap, med poängbogey-tävling. Tävlingen spelas i tre olika klasser, Dam, Herr och Junior. Poängbogeytävlingen spelas med hcp, och det innebär att alla har lika stor chans att placera sig bra!
Prisutdelning sker efter avslutad tävling!

Söndagen den 11 augusti fortsätter spelet med slagtävling, scratch. Resultaten från lördagens spel följer med till söndagens tävling, där ledarbollen går ut sist. Efter avslutad tävling utser vi årets klubbmästare i Dam- resp Herr-klass.

I år hoppas vi att det är många golfare som vill ställa upp och vara med och spela. Både damer, herrar och juniorer! Det är roligare för alla om det är många som ställer upp i tävlingen.

Din anmälan vill vi ha senast den 8 augusti kl 12.00, på lista i klubbstugan eller via ”Min Golf”.

Hoppas att vi ses!

/Tävlingsledningen: